Saturday, August 6, 2011

# Nape x cantik #

Assalamualaikum w.b.t
Hye sumeeeee.............!!!
Pose x hari nh? Buke pose ape je korg hari nh?
wahh why so many questions? hahaha~~~~~bosan kan?

Hurm jom beremosi jap~~~ ;(
Why gurlz always care about their beauty??
Hurmm aku pon x tau nape tp aku slaloo je mengalami masalah nh... Slaloo rase diri nh x cantik... waa~ nape eyh?

Bile tgk je profile pic membe2 kat fb sume cantik2..
Aku mmg ske stalker org, x cye tnye dak umah aku.. hahahaha bukan ape.. aku sgt suke pada kecantikan.. tgk diorg make up cantik sgt2... pakai tudung pon kemas jek.. bergaye.. wahh dasyat betul aku nh'n.. huhuhu...

Aku pon suke gak tnye org aku nh cantik x? hahahahha poyo x? Tp aku tnye kawan2 rapat jela.. Bf aku pon aku tnye gak.. Ade skali 2 aku kuar ngn bf aku.. tibe2 ade sorg pompn hot nh gatal sungguh mengushar bf aku. Pandang ala2 menggoda g2. WHAT?? aku kat sebelah kot.. berangin la aku nh.. Aishh hilang mood aku.. mule la aku dok dpn cermin jek tgk diri sendiri.. Waaaa~~~

 Risau betul syuhada nh.. kau 2 ok jela.. nk cantik macm mane lg haa? Mcm x bersyukur je ngn ape yg Allah bg... Astagfirullah halazim...

~~~pengajarannyeee~~~

Sebenarnye kecantikan 2 xde ukuran. Mane ade alat yg diciptakan untuk mengukur berape tahap kecantikan kite. Sume org diciptakan cantik. Terpulang pd org yg menilainya.. Sume ciptaan ALLAH ade kelebihan ade kekurangan nye.. Kita hanya perlu menjagenye dgn bek sbb sume 2 pinjaman dari NYA.. Menjage kecantikan 2 perlu spaye kite nmpk bersih n org pon slese nk berkawan ngn kite.. So bersyukurlah dgn ape yg kite ade ok.. 

OKlah sampai cni dulu 
hehehe..
Assalam sume :)




3 comments:

AIEN NOT ALIEN said...

cik ada hang memang dah cukup cantik...comel...manja(ni pun boleh)..hehe.

IzZa NaDiAh AbAs said...

syu!! nape la kite ni same eh..slalu rase diri x cntik padahal org ckp cntik je..hahaha..perasan sensorang plak kan..xpelah..sume org cntik kan.. jgn pk sgt lah! kamu pon cntik..manis je... :)

nur syuhada said...

aien: huhu yeake cik aien oi... tahla.. manusia nh x penh nk bersyukur'n?

izza: huhuhu kan3? nape la kite slaloo pk cm 2.. aishh kene pk cntik plk la pas nh... hehe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Pages